Bli medlem (det är gratis!)
Logga in med
Användarnamn
Lösenord
På mittföretag.com får du konkreta guider, inspirerande bloggar, smarta verktyg och mycket mer. Medlemmar diskuterar med andra, bygger nätverk och marknadsför företaget gratis. Välkommen!
Sök i artiklar, bloggar och forum
Logga in eller bli medlem (det är enkelt och går snabbt).
Ola Lindberg
Hej Har nyligen lanserat en ny resesajt, Reseoraklet, som ska hjälpa folk som vill ut och resa men som inte vet vart. Besökaren svarar på ett antal frågor om vilka önskemål och behov man har och direkt får man 10 förslag på resmål som passar ens behov. Sen kan man läsa vidare om varje individuellt resmål och se bilder och karta och slutligen kan man se vilka resebolag som säljer resor dit och boka resan genom det bolag man gillar. Kolla in sidan här http://www.reseoraklet.se Nu är första delen klar och sidan är lanserad. Nu ska den förbättras och utvecklas och jag tar gärna emot förslag om alla olika delar som kan förbättras. Vi har en lång lista med saker som ska utvecklas men ibland blir man lite hemmablind och då är det bra att höra andras åsikter. Så lämna gärna idéer och tips eller enbart en rad om vad ni tycker om sidan. Vill ni få mer kontakt med mig så maila till info@reseoraklet.se Tacksam för all hjälp
Hej Ola, Vi är ett par som har hjärtat i Nepal. Vi är fokuserade på språk, kultur och livsvillkor och har funderingar på att starta ett researrangörsbolag med rättvis handel och social impact som värderingar. Kanske kan vi länkas in hos er när vi startat. Jag undrar om du vet ett alternativ till att ställa resegarantier? Jag vet att det är svensk lag, men för ett företag i Nepal kanske man inte måste ställa garanti. Jag tänker att vi kan avtala med kund att istället för garanti sätta in räntepengarna på en medicinsk fond eller liknande. Pga att vi är helt transparanta kan kunden ändå lite på att deras resa blir av även om de saknar skydd. /Per och Anna www.storanepalresan.blogspot.com
verkligen kul idé Ola. Hur går det? har tänkt på att jobba med kanske mindre resebolag som kan skräddarsy reselösningar?
Vänligen läs igenom reglerna innan du använder forumet.
Forumregler
För att kunna svara på trådar eller skapa nya så måste du vara medlem.
Klicka här för att bli medlem, eller logga in i menyn (Mina Sidor)!
Välj det ämne som intresserar dig mest.
296kr/st
Försäljning & Lönsamhet
Av Stefan Ekberg
Några av landets främsta experter bloggar på mittforetag.com. Välj din favorit!
Se fler matnyttiga bloggar här
- Diskutera i forumet- Använda smarta verktyg- Marknadsför ditt företag gratis- Få gratis tips i vårt nyhetsbrev
Logga in med:
Fel inloggning!